Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 14, 2009
Image Size
493 KB
Resolution
842×595
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,585
Favourites
149 (who?)
Comments
30
Downloads
261

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
1st Semester by itsyouforme 1st Semester by itsyouforme
[EDIT] this piece has really blown up recently, but i'd like to mention that people haven't been following the license i put it on it - free to share but you must attribute. if you see this piece anywhere without a link back to me, i'd appreciate it if you let them know. thanks!


inspired by the fact i have exams coming up this week.

September:
symbol - notepad, ready for anything
good gpa, tons of food and sleep, minimal stress

October:
symbol - package, "something out the window," easily distracted
slight drop in gpa, large chunk of food and sleep gone, small increase in stress, information more or less retained

November:
symbol - dog: bored, unimpressed
little food due to lots of stress, sleep has been substituted with coffee, noticeable drop in gpa

December:
symbol - fish in a bowl, no escape
off the chart stress (exams), can't remember anything, super low gpa, eating anything and everything to help you cope
Add a Comment:
 
:iconluck2bi:
luck2bi Featured By Owner Dec 3, 2012
What does the plug mean for amount of sleep?
Reply
:iconkimitama:
kimitama Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
it's november and i already want to cry
this is very relevant to my feelings right now
i pray it gets easier in college but FROM THE SOUNDS OF IT...........
Reply
:iconm0x1e1:
m0x1e1 Featured By Owner Jan 15, 2012  Professional General Artist
This is really cool. Reminds me of the Feltron Annual Reports ([link])
Reply
:iconellipsisx26:
ellipsisx26 Featured By Owner Dec 11, 2011
Yes. This is just yes.
Reply
:iconvynn-beverly:
vynn-beverly Featured By Owner Dec 3, 2011  Student Digital Artist
holy shit
I'm not even in college yet
and this is me
high school why
Reply
:iconitsyouforme:
itsyouforme Featured By Owner Dec 4, 2011  Student Digital Artist
don't worry, i made this junior year of high school - and then everyone on the internet decided it was definitely about college haha. but hey, so far, college for me has been easier in this respect
Reply
:iconvynn-beverly:
vynn-beverly Featured By Owner Dec 4, 2011  Student Digital Artist
ohh, haha. I dunno, I'm always on Tumblr and everyone talks about college and I'm like, "But high school is like this... ;A;"

Of course I'm still a sophomore which is supposedly the easy year... dkfjakldj i don't know how I'll make it through junior year.
Reply
:iconitsyouforme:
itsyouforme Featured By Owner Dec 4, 2011  Student Digital Artist
haha ya. don't worry though, i'm sure you'll be fine! everyone makes it through
Reply
:iconctrl-4lt-d3l:
ctrl-4lt-d3l Featured By Owner Dec 16, 2010  Hobbyist Writer
I'm so glad tomorrow is my last day of exams...
Reply
:iconitsyouforme:
itsyouforme Featured By Owner Dec 18, 2010  Student Digital Artist
i feel you man. i finished mine yesterday! woohoo!
Reply
:iconctrl-4lt-d3l:
ctrl-4lt-d3l Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist Writer
Ditto! It feels great!
Reply
:iconbaltxer:
Baltxer Featured By Owner Nov 22, 2010  Hobbyist General Artist
hm, right now i'm on five semester and i got posture "i am going to die" 'cause i really bored and sometimes want to drop out, so i tell to my parents and quess what?

"no, you cann't!! you must study until you get graduate!!" :faint:
Reply
:iconitsyouforme:
itsyouforme Featured By Owner Nov 22, 2010  Student Digital Artist
hang in there, you can do it!
Reply
:iconhelloloveducks:
helloloveducks Featured By Owner Nov 15, 2010
featured here!: [link]
Reply
:iconitsyouforme:
itsyouforme Featured By Owner Nov 15, 2010  Student Digital Artist
ah, thanks! especially appreciate the link back. blessings upon you haha.

i loved reading through the "notes" of people who reblogged it and added their own comments, that was awesome.
Reply
:iconhelloloveducks:
helloloveducks Featured By Owner Nov 15, 2010
dude yeah, it's really blown up on tumblr [like 10,000+ notes! O______O] and i hated that i couldn't find you until yesterday...hopefully you'll be getting the traffic you deserve here really soon :p

keep up the awesome work! ^_^
Reply
:iconitsyouforme:
itsyouforme Featured By Owner Nov 15, 2010  Student Digital Artist
wow! that's insane.
oh so you actually had to hunt me down for that? double my appreciation haha. seriously though, thanks - means a lot.

ya, hopefully more people will be stopping by. i'll be sure to mention you when i become famous. haha just kidding.

cheers!
Reply
:iconhelloloveducks:
helloloveducks Featured By Owner Nov 15, 2010
dude foreels, like make a tumblr and post your stuf, you'll be rollin in it in no time! clever things like that get picked up left and right...jussayin' [like featured things get 3,000 notes so you're actually quite the popular guy right now!]

no problem lookin ya up, either. i felt bad that i was getting all of this attention for someone else's work so really it was just a selfish motive for me to feel better, hahah

happy to make your day and best wishes to ya :3
Reply
:iconitsyouforme:
itsyouforme Featured By Owner Nov 15, 2010  Student Digital Artist
oh no way! so cool.

ohh so thaaaaat's why haha. well either way, i'm happy about the results so you can rest easy ;)

same to you!
Reply
:icondehahs:
dehahs Featured By Owner Oct 27, 2010  Hobbyist Interface Designer
awesome.
Reply
:iconsilerc34:
silerc34 Featured By Owner May 9, 2010
:+favlove:
Reply
:icongin-kyo:
Gin-kyo Featured By Owner Jan 10, 2010  Student Digital Artist
Oh wow, you must know me. But then again the is the TRUTH!

Amazing graphic representation
Reply
:iconthe-rotten-cheshire:
The-Rotten-Cheshire Featured By Owner Dec 17, 2009
LIFE SUCKS.
I have to show this to my mom lol.
Reply
:iconsufined:
sufined Featured By Owner Dec 14, 2009  Professional General Artist
lOl this is very nice :)
Reply
:iconpartlycloudyholiday:
partlycloudyholiday Featured By Owner Dec 14, 2009  Student General Artist
I want this on a t-shirt... or on the school bulletin board. Haha. It's amazing. I love the shark. :D
Reply
:iconna-jedikittykaiba:
NA-JediKittyKaiba Featured By Owner Dec 14, 2009
So very very true.
Reply
:icondpghost:
dpghost Featured By Owner Dec 14, 2009
LOL that's so true u.u
Reply
:iconexplosions-of-mind:
explosions-of-mind Featured By Owner Dec 14, 2009  Student General Artist
I love this Justin. Love it so much.
Reply
:iconnoohamaula:
noohamaula Featured By Owner Dec 14, 2009  Hobbyist Photographer
Hahahaha. SOOOOO TRUE!
Reply
:iconadrianblake:
AdrianBlake Featured By Owner Dec 14, 2009
YOU SPEEK THE TROOF!
Reply
Add a Comment: